skip to Main Content

Optimizacija korisničkog iskustva

Prilagodite portal vašim korisnicima te povećajte konverziju i zaradu.

eyetracking uporabniška izkušnja

Slika: Toplinski diagram, rezultat je eye tracking testiranja. To je jedna od metoda putem koje se optimizira korisničko iskustvo.

Povećajte konverziju i prodaju.

Zadovoljite korisnke portalom prilagođenim njihovim potrebama.

Uštedite novce prilikom podrške korisnicima.

Povećajte lojalnost Vaših trenutnih korisnika.

Optimizacijom korisničkog iskustva korisnici Vaše web stranice u većoj se mjeri potiču na kupovinu. (povećanje konverzije). S dobrim korisničkim iskustvom možete utjecati na povećanje prometa i posjetitelja Vaše web stranice te na povećanje prodaje, a da pritom ostali faktori ostanu nepromijenjeni (posjeta, ponuda…). Na taj način dolazi do trajnog povećanja vašeg marketinškog učinka. Putem heurističkog pregleda stručnjaka ili/i testiranjem na korisnicima identificirati ćemo pogreške u korisničkom iskustvu na Vašem portalu. Konkretni prijedlozi za poboljšanje se zatim predlažu Vašim stručnjacima u razvoju.
Iskoristite ePrvak UX laboratorij za poboljšanje korisničkog iskustva Vašeg portala ili korisničkih sučelja.

Heuristički pregled stručnjaka za upotrebljivost i izradu unaprijeđenih prototipova

Kako s heurističkim pregledom do boljeg korisničkog iskustva?

1. S Vama predebatiramo o ciljevima i viziji portala. Zajedno definiramo što želimo postići s unapređenjem korisničkog iskustva.
2. Pomoću stručnjaka na području upotrebljivosti izvrši se temeljiti pregled korisničkog sučelja. Pokuša se obuhvatiti što više scenarija i pregledati sve web stranice. Istovremeno se postavljamo u kožu korisnika. Utvrđuje se također sukladnost sa smjernicama za korisničko iskustvo.
3. Stručnjak identificira i zapiše čim više pogrešaka i nedostataka.
4. Pripremi se izvještaj i konkretni prijedlozi za eliminaciju pogrešaka u upotrebljivosti web stranice i za unapređenje stranice.
5. Pripreme se konkretni dizajni orijentirani korisniku koje stručnjaci u razvoju implementiraju.

Usability testing (korisničko iskustvo – testiranje na korisniku)

Provodimo i usability testing (istraživanje korisničkog iskustva na reprezentativnim korisnicima za otkrivanje što više nedostataka u korisničkom iskustvu).

Eyetracking

Za Vas možemo izraditi i usability testing u kojem koristimo eyetracking instrumente. Rezultati testiranja daju nam točno izmjerene toplinske karte vaših web stranica na osnovu kojih se jasno vidi, što korisnike privlači te na što se fokusiraju prilikom posjeta vašim web stranicama.

Povjerenje nam ukazuju ugledna domaća i strana poduzeća.

0
Godina vodeći na području e-mail marketinga
0
Milijuna dostavljenih e-mailova
0
Godina iskustva na području digitalnog marketinga
0
Iskusnih stručnjaka

Prijavite se na korisne savjete iz područja e-mail i digitalnog marketinga

2x mjesečno na vaš ćete e-mail primati korisne savjete koji će vam olakšati poslovanje i poboljšati rezultate

Back To Top