Nativno oglašavanje
Privucite čitatelje vašeg sadržaja te ih dovedite do kupnje. Upotrebite nativno oglašavanje
Pripremate zanimljive članke u sklopu sadržajnog marketinga, no nemate visoku čitanost? Nativno oglašavanje vaše je rješenje.
Što je nativno oglašavanje?
Kada sadržaj koji želite promovirati u npr. e-novostima, Facebook feedu ili tražilicama izgleda jednako kao i drugi članci, postovi ili rezultati traženja, tada govorimo o nativnom oglašavanju. Čitatelj tada na prvi pogled ne razlikuje sadržaj medija od promocijskog sadržaja oglašivača. Pritom je važno da je promocijski sadržaj kvalitetan, relevantan te za čitatelja ima dodatnu vrijednost.
Gdje možemo promovirati vaš sadržaj?
Vaše zanimljive članke postavimo među druge sadržaje na e-portalima, u e-časopisima i na Facebook stranicama Potnik.si (120.000 čitatelja), Zdravo.si (95.000 čitatelja) i Likeout.net (130.000 čitatlja). Na taj ćete način povećati čitanost vašeg sadržaja, izgraditi odnos sa širim krugom korisnika te posljedično povećati prodaju. Sve to će zbog kvalitetnih povratnih poveznica pozitivno utjecati na poziciju vaše web stranice u Google tražilici.
Da li su nativni oglasi nadprosječno učinkoviti?
Po podacima britanskog udruženja internetskih izdavača, gotovo dvije trećine čitatelja nativno oglašavanje shvaća kao zanimljivo i informativno. Utvrdili su da nativni oglasi u usporedbi s klasičnim internetskim oglasima imaju 34 % bolju vidljivost ključnih značajki određenog brenda te pridonose 32% više povjerenja.
Povjerenje nam ukazuju ugledna domaća i strana poduzeća.
Prijavite se na korisne savjete na području e-mail i digitalnog marketinga
2x mjesečno na vaš ćete e-mail primiti korisne savjete koji će vam olakšati poslovanje i poboljšati rezultate.